Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie-Koźlu

ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle

 

Deklaracja dostępności

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie-Koźlu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.pcprkkozle.pl/bip.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

  • część materiałów publikowanych nie spełnia wymagań dostępności, z uwagi na to, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • część informacji została zamieszczona w postaci załączników w formie skanów,

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do sekretariatu — e-mail sekretariat@pcprkkozle.pl lub telefonicznie 774833323/111.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie-Koźle znajduje się przy ul. Skarbowej 4. Dojazd do budynku oraz parking jest od strony Domu Kultury.

Osoby z niepełnosprawnością załatwiają sprawy urzędowe na parterze budynku. Na parter budynku możliwy dojazd windą. Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze.

Korytarz w budynku nie ma rozgałęzień, posadzka na korytarzu jest równa, wejścia do pomieszczeń są bezprogowe.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie - Koźlu zapewnia osobie uprawnionej bezpłatną pomoc tłumacza języka migowego przy załatwieniu spraw urzędowych.

Osoba uprawniona do skorzystania z pomocy tłumacza winna zgłosić, pod numerem telefonu 77 483 33 23 lub e-mail: sekretariat@pcprkkozle.pl, chęć skorzystania z pomocy tłumacza co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą.

Załączniki:

WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI

Utworzono dnia 20.03.2024, 12:19

Informacje

Liczba wyświetleń: 550
Utworzono dnia: 25.03.2022
Dokument opublikował:
Monika Koziarska

Historia publikacji

  • 21.03.2025 09:01, Interefekt
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 20.03.2025 12:13, Interefekt
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 20.03.2024 12:19, Interefekt
    Dodanie załącznika: WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI